tisdag 9 februari 2010

Missa inte!

Imorgon drabbar jag samman med Hanne Kjöller (Dagens Nyheters ledarskribent) och Jan Rydh (tidigare sjukförsäkringsutredare) i en debatt om sjukfrånvaron och min nya bok Kampen om sjukfrånvaron.

Fast det är nog mest Hanne Kjöller jag kommer att drabba samman med, när jag tänker efter. Rydhs och mina uppfattningar ligger inte så långt ifrån varandra. Kjöller, däremot, väntar jag mig inte mycket medhåll ifrån. Men det ska bli väldigt intressant att höra hennes synpunkter, både kring min bok och kring den kritik jag riktat mot medierna i allmänhet och DN:s ledarredaktion i synnerhet.

Jag hoppas på ett spännande och öppenhjärtigt samtal. Kom och se debatten på plats, Orkanenbiblioteket, Malmö högskola, kl. 19-20.30. Eller se den på Malmö högskolas webplats, live eller i efterhand.

Inga kommentarer: